اصولگرايان زير يك خيمه جمع شده‌اند

¦


دبير‌اجرائي جبهه متحد اصولگرايان گفت:در حال حاضر بيش از 95 درصد نيروهاي متدين انقلابي و گروه‌هاي اصولگرا در كشور زير يك خيمه جمع شده‌اند.
شهاب‌الدين صدر پنچ‌شنبه شب در همايش بزرگ اصولگرايان كه در سالن اجتماعات مدرسه عالي دارالشفاء برگزار شد، در سخناني با اشاره به موضع گيري‌هاي برخي گروه‌ها در زمينه برگزاري انتخابات مجلس هشتم و همچنين برنامه‌هاي خود در صورت قرار گرفتن در راس امور اظهار داشت: اين گروه‌ها رسماً اعلام كرده‌اند كه اگر در راس كار قرار بگيرند ظرف 2 هفته در دولت تغييرات اساسي ايجاد مي‌كنند و در منطقه نيز امنيت را برقرار مي‌سازند و در داخل نيز تكليف اموري مثل حجاب و... را مشخص مي‌كند.
وي ادامه داد: در همين حال نيز دولت‌هاي خارجي و دشمنان ما نيز با صراحت در ماه‌هاي اخير و هفته‌هاي گذشته از اين افراد اعلام حمايت كرده‌اند و رسماً اعلام كرده‌اند كه ما از اصلاح‌طلبان بيروت، دمشق، تهران و بغداد حمايت مي‌كنيم.
صدر تصريح كرد: اگر در شرايط فعلي عده‌اي فكر مي‌كنند كه ما بايد از مواضع خود در برابر دشمنان عقب‌نشيني كنيم سخت در اشتباه هستند، چراكه تاريخ نتيجه اين اقدام را روشن كرده است. ما در شرايط كنوني راهي جز پيروي از آرمان‌هاي امام و منويات مقام معظم رهبري نداريم و اگر بر مواضع خود ايستادگي كنيم راه باز خواهد شد.
وي در ادامه تاكيد كرد: اگر قرار بود تحليل‌هاي ارتجاعي افرادي كه به اسم اصلاح‌طلبي، تجدد‌گرائي، روشنفكري و نوگرائي در جامعه محقق شود ما تمام هستي خود را از دست مي‌داديم و در صورتيكه پايداري در مواضع باعث پيروزي ما خواهد شد. *عده‌اي در مقابل منافع ملي قرار گرفته‌اند؛ دبيراجرائي جبهه متحد اصولگرايان تصريح كرد: امروز شاهد هستيم كه عده‌اي در داخل از كشور رقابت سياسي را كنار گذاشته‌اند و در مقابل منافع ملي، مصالح انقلاب و آرمان‌هاي امام مي‌ايستند.

0 comments: