بيانيه جبهه متحد اصولگرايان

¦


جبهه متحد اصولگرایان باصدوراطلاعیه جدید آخرین تحولات وتصمیم گیری های این جبهه را به اطلاع مردم
رساند.
به گزارش البرز دربخشی ازاین اطلاعیه آمده است: گزينش کانديداهاي شايسته و مقبول مردم در جبهه متحد اصولگرايان با ساز و کار موثر و مردم سالارانه (5 +6) با موفقيت، تفاهم و همدلي به پيش مي رود.
متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است :

ملت آگاه ايران
آيا ياري کننده اي هست که مرا ياري کند؟ اين پرسش تاريخي حسين بن علي(ع) است که اگرچه در سال 61 هجري قمري طنين انداز شد اما تا ابد باقي است و امروز اگر درست گوش بسپاريم آن را خواهيم شنيد. همه کساني که به اين ندا پاسخ مثبت دهند و به ياري حسين بشتابند حسيني خواهند بود، والا در اردوگاه يزيديان قرار خواهند گرفت و اين مرز حق و باطل در همه تاريخ است. جبهه متحد اصولگرايان ضمن تسليت اين ايام به همه آزادگان جهان به ويژه ملت آزاده ايران اميدوار است به فضل الهي در سلک حسينيان باشد. 50 روز بيشتر به 24 اسفند، روز موعود براي به نمايش گذاشتن جلوه اي ديگر از مردم سالاري ديني باقي نمانده است.
جبهه متحد اصولگرايان در ادامه دو بيانيه قبل خود نظر شما ملت شريف را به نکات زير معطوف مي دارد:1 - همانگونه که قبلا به استحضار مردم عزيز ايران اسلامي رسانديم، امر گزينش کانديداهاي شايسته و مقبول مردم در جبهه متحد اصولگرايان با ساز و کار موثر و مردم سالارانه (5 +6) با موفقيت، تفاهم و همدلي به پيش مي رود.انشاء ا... ثمره آن ارايه فهرستي از صدها چهره کارآمد، متخصص، باتجربه، متدين و دردشناس به محضر ملت معظم در سراسر کشور خواهد بود. 2 - برنامه جبهه متحد اصولگرايان براي حضوري فعال و سازنده در مجلس هشتم مراحل نهايي خود را طي مي کند که به زودي منتشر خواهد شد و در معرض قضاوت افکار عمومي قرار خواهد گرفت. 3 - انتخابات بدون حضور جريان ها و چهره هاي فعال سياسي، فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي، صحنه اي بدون رقابت و طبعا سرد و بي روح خواهد بود. لذا جبهه متحد اصولگرايان به نوبه خود از تحرک جريان هاي مختلف سياسي که تنوع رويکردها و سلايق را در معرض گزينش مردم قرار مي دهند استقبال و قدرداني مي کند و مطمئن است آنچه مردم برگزينند انتخابي شايسته خواهد بود.ما بر اين باوريم كه رقابت جدي ولي قانونمند و اخلاق مدار با تكيه بر توانمندي هاي خود و پرهيز از تخريب رقيب مي تواند به خلق فضايي شفاف و جذاب بينجامد. در اين فضاي رقابتي مردم با آرامش و اطمينان بيشتر نمايندگان مورد نظر خود را بر خواهند گزيد و مشاركتي حداكثري رقم خواهد خورد.4- مجلس كارآمد از ديدگاه ما مجلسي است كه در برابر قواي ديگر نه منفعل باشد و نه تنش آفرين، بلكه تعاملي سازنده و موثر را با ديگر قوا برقرار سازد كه نفع آن عايد مردم شود.مجلس شوراي اسلامي بايد هم در بعد نظارت و هم در بعد تقنيني ، فعال ، با تدبير و نقش آفرين باشد و به تعبير مقام معظم رهبري مسير صحيح را براساس چشم انداز پيش روي دولت ترسيم كند.اعتدال، پرهيز از افراط و تفريط، بسترسازي براي تعامل سازنده با كشورهاي جهان، ارتقاي جايگاه ايران و اقتدار ملي در صحنه بين المللي و حفظ و استقلال و عزت ملي و سربلندي ايران از ديگر ويژگي هاي مجلس مورد نظر ما مي باشد.5- طبيعي است نمايندگان ملت بايد هوشيارانه ، قاطعانه و با اعتماد به نفس ملي از حقوق مردم در برابر بيگانگان و دشمنان دفاع كنند، از سلطه پذيري بيزار باشند و حفظ استقلال آزادي و جمهوري اسلامي و پيشرفت همه جانبه آن را سرلوحه كار خود قرار دهند.در پايان مردم آگاه ايران را به تحقيق و بررسي بيشتر درباره جايگاه و نقش مجلس و حضور باشكوه در اين آزمون الهي دعوت مي كنيم.شك نيست پي آمد مشاركت آگاهانه و حداكثري مردم در انتخابات مجلس هشتم بيش از پيش آمريكا و اسرائيل و دشمنان اين ملت را سرخورده و مايوس و راه را براي تداوم پيشرفت همه جانبه ايران عزيز هموار خواهد كرد.

0 comments: